Så er nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

 

Så er tirsdagen blitt til kveld og slik går da dagene, i dag så gikk jeg meg en lang tur som startet i opphold og endte opp med at jeg kom meg hjem som ei drukna katte. Har måttet ha to klesskift i dag sånn er det når jeg går ut i opphold og når du kommer halvveis så åpner alle himmelens sluser seg, jaja sånn er det bare for været får vi ikke gjort noe med jeg pleier å si at det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær det lærte jeg som veldig ung.

 

På tur to så var jeg en tur oppe hos venninnen min for en kopp kaffe og litt skravling for hun var så selskapssyk, og det var godt å ha noen å prate med for min del også for alt har vært så tomt og tungt noen dager. Skulle gjerne vært litt oftere inne på bloggen og kanskje skrevet om det, men fant ut at det ikke var helt lurt så jeg har brukt både meditasjon og yoga for å finne litt ro i skjela og det har funket bra.

 

Nå er farmen akkurat ferdig og snart fotballkamp mellom Norge og Serbia, håper at Norge vinner men det kan jo bli litt vanskelig. Alle snakker om Martin Ødegård og Erling Braut Håland skulle jo tro at det er bare dem som kan noe, men laget består jo av 8 utespillere til ikke bare de to og en målvakt og alle sammen må jo ha en god dag hvis de skal klare å vinne en kamp ikke bare de to jeg nevnte rett over her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. En må bruke de kanaler en føler for når en har tunge og vonde dager! Bloggen eller yoga eller meditasjon – du må gjøre det som er best for deg! Ellers håper jeg også på at Norge kan slå til idag, men det spørs da…… og klart de er 11 mann – det hjelper jo ikke bare med stjernene…. 🙂 klem

      1. I dag så følte jeg for yoga og meditasjon for jeg får jo kommentarer på at dette er noe jeg ikke burde skrive på blogg, jeg kommer til å gjøre alle tre i morgen tror jeg da får se hvordan dagen er i morgen.

        Ser dårlig ut med seier til Norge i alle fall til nå, ja alle 11 mann på banen må jo stå sammen og ha en god dag hvis dette skal gå veien.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Da var du heldig og Charlie også, så heldig var ikke jeg men det var bare å bytte til tørt tøy igjen to ganger i går.

        Ja det været er noe lumske greier og noe vi ikke får gjort noe med.

        Ønsker deg og dine en riktig fin dag i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg