Så er nok en dag blitt til kveld, vakkert vær har det vært i dag.

 

 

 

Litt sent ute har jeg vært i dag men jeg har i dag plantet tomater og gulerøtter i melkekartonger, spennende å se om det blir noe ut av det jeg er ikke så sikker på at det blir det. Det får da så være jeg syntes det bare er gøy, så om det blir noe eller ikke får stå sin prøve.

 

Dagen i dag startet jeg med å gå å handle litt, så det ble gjort og jeg var ferdig med det. Så var det en tur inn på nettbanken å betale noen regninger, så jeg ble ferdig med det også godt med alt som er gjort.

 

Så ble det en tur opp til venninnen min på kaffe og skravling, var også oppe i butikken for henne også så hun fikk inn det hun trengte. Så gikk jeg meg en lang tur og jeg tok meg ett bad i elva på vei inn igjen til byen på vei hjem, vannet var kjempegodt i dag så nå er det bare å ta ett bad en gang om dagen. Det er alltid deilig med ett avkjølende bad etter trening i skogen, eller bare etter en lang tur så var det bare å gå hjem å ta en kald dusj jepp kald for jeg klarte å bli varm igjen når jeg gikk hjem.

 

Nå er det sommerhytta hvert øyeblikk så jeg får avslutte her.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg