Så er nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

I dag startet jeg dagen med en kopp kaffe og ett knekkebrød, å leste noen blogger som jeg pleier for bare å kose meg må jo starte dagen pent. Så var det bare å få på seg jakke og ett par sko for å komme meg ut på tur, på denne turen så var det fortsatt fint føre å gå på og jeg gjorde som jeg pleier på turene mine.

 

Ble mildere utover dagen og nå så er det 6 grader ute så det er blitt varmere i været men en del vind, skal bli litt kaldere i morgen men hva gjør vel det er bare å kle på seg godt.

 

Nå skal jeg slenge meg under dyna og slappe av så får jeg se om det blir søvn på meg etter hvert det veit en jo aldri.

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg