Så er kvelden kommet, har vært en liten tur ut regnet kom og hjem igjen.

 

 

 

Har da vært på tur i dag og ble dyvåt for det begynte å regne som vanlig,  nå er jeg lei regn trenger litt finvær igjen.

 

Har ikke vært på blogg i hele dag men sett litt på statistikken og der er det noe rart har vært i går og i dag, har en person fra Horten som har fast bopel på min blogg virker det som har jo vært der siden i går kveld på denne tiden og til nå.

 

Den personen må nå ha lest alle mine 3003 innlegg mer enn en gang dette døgnet, da må den ha ett kjedelig liv spør du meg. En ting er bra ved det er at jeg får mange klikk, og har en trofast leser da koselig hadde jo vært koselig om personen kommenterte da så jeg fikk høre hva den syntes.

 

Lag dere en kjempefin søndagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Artig å følge med på statistikk da! Jeg har ikke fått til statistikken. Får håpe denne personen legger igjen en kommentar til deg etterhvert da 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Kjedelig når det regner for mye. Vi hadde godvær i helgen, men i dag er det overskyet og regn. Skulle ønske vi kunne få mer enn 2 dager med sol og varme. Selv om det regner nå trenger det ikke regne i syv fjorten dager!

      Høres ut som vedkommende leser har flyttet inn på bloggen din ja 😊

      Jeg følger ikke med denne statestikken, for jeg kan det ikke.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei superfin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja i dag har det vært mindre regn, og mye sol og håper det holder seg slik en stund.

        Den personen har flyttet ut igjen nå, uten en kommentar. Jeg har den samme statistikken som jeg hadde i 2017.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg