Så er kvelden her igjen, vinden roet seg litt.

 

 

 

Jeg har da fått gjort litt på det store bildet jeg driver å maler nå men det er mye igjen, så det tar vel en del av morgendagen også. Har også slappet av en del å da jeg satte meg ned for å skrive så gikk jeg ut på verandaen for å ta meg en røyk, da jeg kom ut dit så kom det noe ned fra himmelen å det var  hvitt og det syntes jeg vi kunne blitt spart for.

 

Er jo ikke noe jeg ble glad for at det skulle komme snø nå, etter en hel dag med sol det er slikt vær jeg vil ha nå ikke snøvær.

 

I morgen er det mandag og hverdag igjen, jeg liker hverdagene best men denne helgen har faktisk vært helt fantastisk.

 

Nå gleder jeg meg til å finne senga for jeg er faktisk så trøtt og sliten, har ikke gjort noe spesielt har jo vært på en gå tur i dag også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja helgen har vært veldig fin og den har gått fort, jeg maler og jeg maler det er noe jeg elsker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kjempegodt og ha slike gode dager, jeg pleier ikke å være så glad i helger men denne helgen har vært kjempefin.
        Ønsker deg også en kjempegod natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen. Godt at helgen var fin og at det både ble tur og maling. Snøfillene som daler ned er lite vi kan gjøre noe med. Lavet ned her i går. Var koselig med besøk i går, og den yngste som blir 2 år er i en herlig alder. Blid som en sol.

      Hadde problem med å kommentere hos deg i går så jeg måtte det det fra mobilen. Håper det går greit nå. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja denne helgen har vært helt fortryllende, snøen laver ned men som du sier vi får ikke gjort mye med det.

        Så koselig å høre at du hadde en fin dag i går med besøk, ja 2 år er en herlig alder.

        Det gikk kjempefint i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg