Så er jeg akkurat kommet meg inn etter dagens tur to, ble jo noe lang da men hva gjør vel det.

 

 

 

 

Jeg startet dagen med å gå en tur i butikken for å handle litt tørr varer, Så bar det bare hjem igjen og den turen er ikke regnet med i dagens turer. Og når jeg ryddet ut varene så ringte venninnen min, hun trengte noe i butikken men hun var selskaps syk i samme slengen så det ble litt skravling over en kaffekopp. Så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte, da jeg kom ned igjen fra butikken så skravla vi litt til så bar det ut på tur for min del.

 

Jeg gikk en tur på to og en halv time å det var deilig selv om jeg har litt vondt i leddene mine i dag, har sikkert med vinden og gjøre er ikke sikker da. Da jeg kom inn igjen etter første turen så var det middag på meg det ble tomatsuppe lettvint og grei mat på en mandag, Så slappet jeg av litt etter middag men jeg holdt på å sovne så jeg bestemte meg til å gå en tur til.

 

 

Da bar det ut på en tre timers tur ja jeg måtte jo gå av meg noen av de kaloriene som jeg fikk i meg via maten jeg spiste, og så har jeg sovet dårlig i natt så hvis jeg hadde lagt meg på sofaen så hadde jeg vel sovnet. Det hadde vel ødelagt for natte søvnen for i natt så det får en la være, vil heller sove til natten så det lot jeg være gikk heller meg en tur.

 

Nå sitter jeg og ser på sommerhytta, der er det badet som de skal jobbe med som det ikke er så mange av dem som har gjort før. Så det blir spennende å se på torsdag hvordan det går, hvem som får denne ukens gull hammer blir vel sikkert han Kurt og Veronika selv om jeg hadde ønsket noen andre kunne vinne denne uken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja jeg må ut å gå minst to ganger om dagen, og i dag så var det utrolig bra å være uten enn å sitte inne å gråte. Har en litt tung dag i dag også er litt bedre enn i går da men ikke helt god.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så bra med flere turer da. Kjempeflink er du! Sommerhytta har jeg ikke hengt med på denne sesongen dessverre.
      Ser på en serie som har 5 sesonger. Er på sesong 4 nå. Så noe mer orker jeg ikke å se på.
      Men liker sommerhytta altså. Klem og natti natt…

      1. Ja i dag ble det flere turer har så mange fine turområder her også, nå i dag fant jeg en ny en som jeg aldri hadde gått før den var kjempefin så den skal jeg bruke flere ganger. Jeg har fulgt alle sommerhytta sesongene, syntes det er fint og spennende å se utviklingen til alle parene.

        Jeg ser mye på tv og ser på alt som er spennende ved første øyekast.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. De plages litt i starten og så løsna det. Koselig med to turer og handle litt for venninna di. Gått med smerter selv og tror det arr sluddværet vi hadde i går. Tomatsuppe er god og billig matt. Ha en koselig dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de gjorde det og alle har blitt veldig flinke. Ja det er godt å bevege seg ute, og ha en å prate med og handle litt for det er veldig deilig.

        Huff ja dette med disse smertene de kommer og går er nok veldig vær relatert også.

        Ja tomatsuppe er en god og ikke minst billig mat.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg