Så er en ny dag startet, grip dagen som den blir.

 

 

 

Ja så var det en ny dag igjen ta med deg de små tingene i hverdagen så blir det en fin dag, her er det fint vær i dag også er litt mer skyer i horisonten så en får håpe den ikke blir  så varm som i går for det er ikke til å holde ut. Fikk iallefall sove litt i natt så det blir en bedre dag enn i går.

 

Har ingen planer for dagen tar den som den kommer, en ting har jeg gjort og det var å vanne tomat planten min som har blitt større enn sist vannet også paprika plantene mine som spirer og gror har ikke tatt noen bilder av dem nå men det kommer når de blir litt større.

 

En ting har jeg i planene hver dag og det er å gå en tur, for for min del så er det ingen god dag hvis jeg ikke kommer meg på en gå tur så det må til som vanlig.

 

Det er jo flere ting som må til om morgenen og det er og ta seg en kopp kaffe eller tre og spise litt slik at jeg ikke starter dagen på tom mage, men mage smerter har jeg uansett for de fant ut at jeg hadde mage tarm katar. Så det var ikke meg og mine mat vaner sin skyld at jeg hadde magesmerter som noen ville ha det til at det var for lite mat som gjorde det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg