Så er det vel på tide å si god natt.

 

 

 

Ja nå er det snart på tide å si god natt til dere alle som leser bloggen min både i ut og innland, ja jeg har ikke bare lesere i Norge jeg har også mange fra utlandet sikker nordmenn i utlandet. Og så håper jeg at Ukraina får en rolig natt det hadde jeg unnet det for alt i verden, men han som har bestemt at de skal krige for alle pengene jeg klarer ikke å se hva den mannen tenker på eller hva han i det hele tatt tenker eller ikke tenker.

 

Men slik er det med enkelte som får altfor stor makt, driver jo på som en martyr og virker ond på meg stakkars de som bor i Ukraina de sivile og statsminister i det landet er jo uskyldig kommet opp i en situasjon som ikke skulle ha blitt slik det er blitt. Jeg er ingen politiker og kan heller ikke så mye om det heller, er bare ett enkelt menneske fra lille Kongsberg som vil vise min sympati med de stakkars menneskene som opplever en manns vrede over at han ikke kan lage landet sitt større. Han vil ha større makt og da driter han i hva han gjør vondt for ett helt land lille Ukraina mot Putin jaja det er jo Russland har ikke noe imot verken Russere eller Ukrainere.

 

Nei nå får jeg avslutte her før jeg skriver meg langt ut på viddene.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg