Så er det søndag igjen jippi det er mandag snart, mandag og hverdag er best.

 

 

 

Søndag er den dagen som jeg gleder meg blir ferdig, ja sånn at man kan gå ut og møte folk på uke dagene. Jeg simpelthen elsker mandager og resten av uka, helgene gjør at de som er ensomme blir mer ensom for da er det familie som gjeldet. Jeg har i alle fall ingen å være sammen med i helgene så det blir veldig mange tanker som fester seg i hodet mitt, jeg gjør det beste utav det. Det jeg gjør er å være mye ute på tur så en slipper og sitte inne og la tankene ta overhånd, det er jo veldig mange som sitter hjemme og håper på at noen kommer innom å det er vondt og tenke på det også. Det er ikke enkelt å gjøre noe med det for en veit jo ikke hvem som sitter alene rundt om, man veit jo ikke om de ønsker å få besøk av noen heller så da er det bare å la det være og bli alene sånn er det bare med livet at når man blir eldre å ikke har så mange venner lenger.

 

Mange mener at en må legge inn en innsats selv, jeg vil bare si at det er ikke så enkelt som dere mener det er. For det kan jo være at de ikke har så mange ellers heller, så det og gjøre en innsats selv er ikke så enkelt som man tror når du kanskje ikke har så mange ellers i uka heller så hva da jeg veit ikke.

 

Så jeg tar alle dager som de kommer, og gleder meg til mandag for da er det mye som skjer. Å da kan det jo være at en treffer noen man kjenner å kan slå av en prat, er jo ikke alltid en treffer noen da heller men det er jo litt flere folk ute og går så det er litt mer og se på.

 

Så det er godt det er en del sport på tv på søndager som en kan se på, det er en del ski sport i dag og så er det finalen i håndball EM for herrer jeg håper Spania vinner gull når våre gutter tok bronsen i går kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ha ein fin sportssøndag Aud Marit🤾‍♂️
      Her går det i netflix og film. Jeg elsker søndager😀

      1. Ja jeg skal kose meg med sportssøndag jeg, jeg hater alt som heter helligdager for det er de dagene man føler seg mest ensom og alene sånn er det bare.

    2. Jeg har kost meg i dag og slappet av med sport på TV og håndarbeid. Nå ser jeg på finalen i EM i håndball for menn mellom Spania og Croatzia.

      Synes dagene flyr alt for fort av gårde nå.

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg har gjort nesten det samme, ja det ble jo spennende og se den finalen mellom Spania og Kroatia og det var Spania vant det var bra.

        Ja alle dager utenom søndag den er så forferdelig treg.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg