Så er det søndag å takk gud for det.

 

 

 

Det ble en tidlig morgen her fikk ikke sove noe særlig i natt, så jeg sto opp tidlig for det er ingen vits i å ligge i senga og vente på å få sove. Så dette blir en lang dag, det er jo bare å innta sofaen etter hvert ja sånn utpå dagen en gang. Blir jo en slitsom dag hvis jeg ikke får slappe av bitte litt på formiddagen i dag, blir som man var liten da måtte en ta formiddagshvilen det blir det på meg i dag.

 

Skal se reprisen av 3 mila for jentene klokken 08.00, fikk ikke med meg den da den gikk klokken 04.00 da var jeg i senga for å se om jeg fikk litt søvn. Sånn er det med ryggsmerter finner jo ikke noen god stilling, så jeg fant ut at jeg fikk bare stå opp og det tok seg jo sin tid å komme opp.

 

Jeg skal ikke klage mer på det nå men jeg måtte bare få det ut, nå skal jeg se hva jeg har i skapet så det  blir litt frokost en ting er godt jeg har i allefall middag i dag.

 

Lag dere en fin søndag.

 

Jeg skal skrive handlelapp i dag og male litt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei hei 🌹😊

      Eg er helt enig med deg,søndag er den beste dagen i uka 🇳🇴
      Nå som eg har blitt litt bedre av covidsmitte har eg barnebarnet på besøk,han har vært hos meg fra i går,i dag skal vi spise deilig fersk torsk før vi går en lang tur med hundene i det fine vinterværet som endelig kom til oss og 🌹
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg finnes ikke glad i helger, gleder meg til mandag liker hverdagene best. Å har du hatt covid-19 koselig med barnebarn på besøk, jeg skal bare kose meg inne med tv for jeg orker ikke ut i dag.

        Kos dere med torsk og tur med hunden, jeg så at det var kommet en del snø i Bergen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg