Så er det ny dag, ja snart gått fra meg.

 

 

 

Så er det blitt langt på dag før jeg fikk lagt ut noe nytt, har faktisk holdt på med ett innlegg jeg skal legge ut litt senere. Det er mye jobb men det går nok veldig fint, sier ikke så mye mer om det nå dere som venter får se.

 

Dagen i da har også vært litt smertefull for meg men nå er det litt bedre, har jo ett veldig fint vær det har snødd som bare rakkeren  men været får en ikke gjort noe med det får jeg ta som det er. Er vel derfor kroppen ikke er på lag med meg, så jeg får bare håpe på bedre vær i morgen for da skal jeg ha samvær med minste mann gleder meg veldig til det.

 

Ble en kort oppsummering på dagen til nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hvor flott at det blir og være sammen med minstemann. Da er det bare å nyte. Kommet og gått i dag med snø, og litt sol. Blir litt bedre vær i morgen, men kan jo ikke helt stole på den værmeldingen til YR, de bommer litt av og til.
      Gleder meg til neste innlegg, alltid koselig å besøke deg på bloggen. Ha en fin kveld. Klem i fra meg til deg.

      1. Ja jeg gleder meg til i morgen ettermiddag for det er så lenge siden jeg har truffet han nå, det kommer til å bli nyt til det fulle. Her har det snødd mer eller mindre i hele dag. Vi som venter får se hvordan været er i morgen.

        Bra det kommer litt utpå kvelden. Rett før sommerhytta.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg