Så er det hverdag igjen i morgen og det gleder jeg meg til, må vel legge til at jeg får advare de som ikke liker enkelte ting i mitt liv.

 

 

 

Først så skal jeg skrive litt om min pinse selv om den har vært noe lang for min del, er ikke så veldig glad i helger og da blir langhelger enda verre når man sitter mo fikkel alene hele tiden. Da får jeg mye tid til å tenke på hvordan alt var bedre før da jeg hadde en familie som brøy seg om meg, sånn er det ikke lenger men sånn kommer det til å være for meg livet ut så da må jeg jo bare lære meg å leve med det selv hvor vondt det er for min egen del.

 

Har vært på en liten tur i dag og da fant jeg fem flasker og det blir ti kroner når jeg panter dem i morgen pluss de tre jeg fant for noen dager siden, så ja det blir 16 kroner funnet i pinsen håper jeg finner noen til sånn at jeg har til toget til lørdagen. Hvis jeg ikke finner flere så har jeg ikke til toget til Drammen, så da blir det ikke noe av den turen for å treffe flere bloggere på lørdag synd men sant det var noe jeg hadde gledet meg til men sånn er det.

 

Har andre ting jeg må bruke penger på og det er mat og sånt for jeg skal i konfirmasjon helgen etter det, da trenger jeg litt til gave til konfirmanten sånn er det kan ikke nevne hvem som er konfirmanten er for da kommer det noen som mener jeg utleverer noen og det vil jeg ikke ha på meg.

 

Så her blir det knekkebrød og potetmos hele uka, så jeg håper på den måten å kunne spare litt ekstra. Her må jeg vel sette inn advarselen sånn at sarte skjeler ikke får noia, de som ikke liker deler av det jeg har skrevet får sette seg på sine hender husk at det kunne vært deg selv som hadde vært i denne situasjonen. Hadde du likt å få beskjed om å skamme deg for at du ikke gir til barnekreft eller lignende.

 

Lag dere en kjempe fin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. uff,er jo trist hvis du ikke kommer deg på det treffet,håper skattepengene kommer,fikk mine noen dager etter oppgjøret jeg,men er visst litt forskjellig,klem

      1. Ja ja sånn er det bare, skatten gikk med til å betale lege og behandling fram til frikort grensa var nådd.
        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg

    2. Du er flink å styre pengene du har å rutte med, og klart det går litt penger i forbindelse med konfirmasjon. Da må det helt klart prioriteres. Det kommer nok nye bloggtreff dersom du ikke får kommet deg med denne gang. Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Ja er ganske flink på det punktet, ja det går noe med i den forbindelse. Ja det må prioriteres, skulle ønske og håper det går å komme meg på dette bloggtreffet for jeg har gått glipp av flere slike treff.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Glad for at du får sitte på med Kjerringtanker og kommer deg på treff. Det blir nok et trivelig treff. Jeg skal i bursdag lørdagen, og kulturhuset søndag. Gleder meg til det. Ser ikke ut til at været blir bedre men nå er jeg passelig lei. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg gleder meg til å treffe folkene bak bloggene jeg leser. Det høres ut til at du får en koselig helg, huff da så været er fortsatt dårlig oppe hos dere skjønner at du er dritt lei været.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Huff kjære deg ❤❤❤ Føler virkelig med deg, men kjempeflott at Kjerringtanker gir deg skyss sik at du får kommet deg til bloggtreffet 😊 Ble virkelig glad på dine vegne nå ja. Regner med dere også får det koselig sammen 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg gleder meg til i morgen da skal jeg på bloggtreff, da skal jeg virkelig kose meg. I dag skal jeg til manuell terapauten gruer meg men det blir godt og komme i gang med dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg