Så er det en ny dag igjen, har ikke hatt det så bra fram til nå.

 

 

 

Nei jeg har ikke hatt det bra på morgenen men det skal jeg ikke skrive så mye om her, bedre at jeg sitter med de tankene for meg selv for jeg vil ikke virke som en sutrekopp heller. Er ikke det jeg vil med bloggen, jeg vil bare at min familie skal godta meg som jeg er og ikke vil ha meg til en person jeg ikke er.

 

Er ikke lett å bli godtatt av folket men det driter jeg i mitt nettverk består av meg selv bloggen og en venninne, ja og naturen da ikke mer enn det sånn er det bare får håpe at det blir bedre etter hvert men det tror jeg ikke det blir sånn er det bare og kommer alltid til å bli sånn er mitt liv akkurat nå. Bare mange tanker om meg selv om ikke det å være bra nok, sånn kommer det til å bli og alltid til å være.

 

Veit ikke helt hvilken forsidekategori jeg skal poste dette innlegget på, men mitt liv går vel under underholdning veit jeg. Så det ble under den kategorien.

 

Når dere leser dette så er jeg på første turen min i dag og koser meg med naturen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg