Så er det en dag igjen av juli.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Ja nå er det bare i kveld og i morgen igjen av juli, og i juli så er det slik klikk bonus på metapic og jeg mangler noen klikk til å klare det eller rettere sakt så mangler jeg 137 klikk går det ikke så går det ikke men jeg kjemper videre i alle fall til i morgen fram til midnatt så får jeg se.

 

Ville bare fortelle hvorfor jeg legger ut så mange reklame innlegg, er ingen som tvinger noen til å klikke på disse reklamene så det er vel da innafor og legge dem ut håper jeg da.

 

Er vel lov og ha lyst til å dra med seg litt ekstra kroner denne måneden og gjerne ellers også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

GASP//Under Armour//Monster Energy//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg