Så er det blitt kveld så nå venter jeg bare på at sommerhytta skal begynne.

 

 

 

 

Ja i dag så har jeg vært ute på tur, har gått veldig langt etter skritt tellerens tall som er 17947 som er ca 7,6 kilometer. Det har vært sol men vinden var sur og kald, var godt å komme seg ut uansett er jo bare å gå eller bevege seg på andre måter. Kan jo bruke skogen og marka til å trene, å det er deilig det er glad for å slippe disse treningssentre som det alltid trangt og føle å bli stirret på.

 

Så derfor trener jeg ikke inne der bare ute i skog og mark, er jo så mye man kan bruke som trenings apparater der ute som trær greiner stubber og er det ett fjell der eller store steiner der så kan du bruke dem.

 

Jeg har fått inspirasjon til å komme meg ut på tur i naturen av en med blogger, denne bloggeren tar utrolig mange fine bilder fra sine turer. De bildene og tekstene er så levende at en skulle tro en er med på hennes gåturer, hun bor på en øy utenfor Fredrikstad og har vist oss mye fint som er i hennes omkrets. Skulle faktisk ha vært en tur ute på Kråkerøy, ser så idyllisk og vakkert ut akkurat etter min smak.

 

Linken til hennes blogg ligger her: https://solliv.blogg.no/

 

Så ta en tur innom hennes blogg da vel så får du se du også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Tusen takk snille deg. Så hyggelig og så pent skrevet. Det varmet mitt hjerte veldig mye.
      Kos deg med TV og nyt kvelden. Takk, og for en lang tur du har gått i dag. Det er deilig for da blir man mindre rastløs når kvelden kommer. Klem fra meg.

      1. Bare koselig og det jeg skrev kom rett fra hjertet, bra du likte det jeg skrev.

        Jeg skal kose meg med tv og kvelden jeg har nå malt litt også det er så koselig.

        Ja jeg gikk veldig langt i dag, det var så kjempegodt. Som du sier så blir du veldig avslappet og mindre rastløs eller som jeg pleier å si mindre stressa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg