Så er det blitt kveld og i kveld starter farmen kjendis.

 

 

 

Dagen i dag så har det vært veldig stille og rolig dag, smertene har jo vært til stede men ikke så ille men det er tabletter som er gode å ha har ikke tatt mer enn det jeg skal så derfor er de der  men det går greit må ha til natta også.

 

Nå venter jeg på vår og sommer for da slipper jeg ustrødde glatte veier, for det blir jo ikke gjort noe med har ikke kommet meg i postkassa en gang for det er speilblank hålke ute.

 

I kveld starter farmen kjendis på tv2 det er ett program jeg liker og se på, er jo litt spent på hvordan disse personene vil klare seg på farmen jeg da. Det starter klokken 21.40 på tv2.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Jeg gleder meg også til å se farmen i kveld. 😀Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke stør der du bor. Nå har de hatt en bruddulykke der, da må de forstå slik kan dere ikke ha det!
      Fortsatt god bedring!

      1. Nei det gjør ikke jeg heller, men det er vel ikke så farlig da det var jo bare meg og nei vi kan ikke ha det sånn men det er en ekstern person som både skal måke å strø.

        Tusen takk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fikk med meg Farmen, og jeg la merke til at det er flere sterke personligheter der inne. Blir nok noen heftige diskusjoner og krangel også. Ha,ha

      Godt at du har smertestillende å ta, men den vaktmesteren bør klages på om vedkommende ennå ikke har strødd. Fortsatt god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja der var det veldig mange sterke personligheter, og det blir nok mange heftige krangler og diskusjoner.

        Ja det er veldig bra, vi har ikke vaktmester det er en med traktor som har vunnet anbudet på strøing og brøyting har klaget mange ganger men ingenting skjer.

        Takker så mye.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du er ikke den eneste som gleder seg til våren og bare veier og fortauer. Det går i alle fall rette veien, og dagen blir lenger og lenger for hver dag. Jeg har ikke sett Farmen på lenge, og tror ikke jeg kommer til å se det nå heller. Ønsker deg en fin onsdag, klem 🤗

      1. Jeg har alltid vært glad i vinterne men det vi har nå kaller jeg ikke god gammeldags vinter, men etter dette fallet og det som kom med det.

        Jeg har sett nesten alt fra farmen fra starten første gangen det ble vist på tv skjermen da han Gaute Grøtta Grav vant.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg