Så er det blitt kveld ja sen kveld, ingen planer om å legge meg enda.

 

 

 

 

Så er denne dagen/ kvelden over å vi starter snart en ny dag, har hatt en kjempefin dag/kveld  fikk en telefon på morgenen/formiddagen fra en nær familie det var faktisk så lenge siden jeg har pratet med denne personen. Enda vi bor i samme by er slik at en tror at en ikke er bra nok for dem ellers i året, skal fra nå heve meg over det å se på det på en annen måte de har dårlig tid å jeg skal ikke bruke av deres tid.

 

Ringte også til mine sønner det var en fin samtale jeg hadde med dem, selv om ingen av oss er så glad i å prate i telefon men det går jo bra når det er de to guttene som har den største plassen i mitt hjerte.

 

Å så har det vært så mange fine gaver fra dere mine lesere, skal lage ett gavebord å ta bilde i morgen for da er det bedre lys her inne i leiligheten. Får bare håpe jeg husker å ta bilde da for jeg har gått rundt å surret som dritt i en bøtte eller potte som det heter.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg