Så er det blitt kveld igjen, det blir en fin kveld.

 

 

 

Ja så var det kveld igjen og jeg har da vært ute på en liten tur i dag også, ble ingen lang tur skulle ha vært å handlet men jeg orker ikke å gå i butikken bare for å handle litt. Så jeg venter til mandag for da har jeg mer å handle for, trenger litt men jeg gidder ikke gå ut nå for jeg sovnet når jeg kom hjem for jeg har ikke sovet mer enn 1 time natt til i dag grunnet smerter.

 

Var en tur oppe å handlet litt for venninnen min i dag, da husket jeg ikke å handle det jeg trengte og på Joker så får jeg ikke det jeg trenger for det er så dyrt i den butikken. Skulle gå på Kiwi etter at jeg hadde slappet av hjemme men jeg sovnet og våknet for 2 timer siden, nå er det så mørkt ute og smerten er tilbake så nå blir det som det blir.

 

Nå venter jeg på maskorama men jeg veit ikke om jeg gidder å se på hele, jeg har tenkt å se på en julefilm i kveld i stede for maskorama er så kjedelig syntes jeg da.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget så jeg ikke kjeder dere for lenge, og sånn at jeg ikke skriver meg helt bort og det blir bare rot.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg