Så er det bare å vente på svar på PCR testen.

 

 

 

Så er kvelden her og jeg har vært sliten etter en lang tur utfra formen på morgenen, det ble jo en to timers tur tur retur en time hver vei.

 

I tillegg på denne turen så fikk jeg en q tips lignende sak langt ned i drøvelen, så langt inn i nesen det føltes som de pirket på hjernebarken slik føltes det i allefall. Nå er det bare å vente på svar, får vel ikke det før om to til tre dager regner jeg med veit ikke bare tror det for den må sendes fra Kongsberg til Drammen en halvtimes kjøring.

 

Fikk beskjed om å isolere meg fram til jeg fikk svaret og var den positiv så måtte jeg isoleres i 6 dager til, er den negativ så kunne jeg leve som normalt sånn alle uten smitte gjør.

 

Så etter den turen så havnet jeg på sofaen under dyna frøys som en hund som hadde vært ute i kulda, men så hadde jeg fortsatt feber i dag også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du blir frisk snart. Nå er det korona på alle kanter. Mine voksne barn, med samboere og barn er alle mann smittet.

      Håper å slippe unna denne gang:)

      God bedring!

      1. Det håper jeg også, er litt bedre i dag nå er det bare å vente på svaret av den PCR testen. Er mye smitte rundt omkring og veit jo ikke hvor man treffer på det, huff da er alle både barn og barnebarn smittet, håper du går klar av smitten og slipper å få den i hus.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg