Så er det bare å slappe av litt før neste tur ut.

 

 

 

Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg tar meg en ny tur ut, har vært ute en tur nå for å samle noen tomflasker skal ut en tur om noen timer for å gjøre det samme.

 

Har mine områder å gå så det er mye det hverdagen blir brukt til, skal prøve å ha pant som blir det jeg skal leve av og spare det som jeg får av trygda. Det er ett mål men går det ikke veit jeg men det er vel lov og prøve og drømme om det, noen mener vel jeg er gal som har det som mål det får være deres problem og ikke mitt.

 

Drømmer og mål er noe som alle må prøve og sette ut i livet og prøve og klare å oppnå de, jeg er bare så dum at jeg skriver om dem her. Og tror at folk ikke husker det jeg skriver i dag om ett halvt år, ja det er det noen som tror at jeg er så dum at jeg ikke veit det men det veit jeg bare så det er sakt. Veit også at jeg har de lesere som plukker hele dette innlegget fra hverandre og setter det sammen slik de selv ønsker og da blir det ingen sammenheng og det blir noe helt annet, det er også deres problem og ikke mitt.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk fot at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg