Så er det atter en gang søndag huff.

 

 

 

Ja dere som har lest bloggen min en stund veit at jeg ville ha hoppet over alle helger, og aller mest julen og min egen bursdag for det er for min del de tristeste dagene.

 

Julen er først og fremst den høytiden som man skal feire med familie og venner, men jeg er en av dem som sitter igjen ensom og alene så julen den ser jeg fram til med skrekk og gru hos meg går den dagen som en helt vanlig hverdag bare med ett lite tre i stua.

 

Bursdagen min og første søndag i advent faller på samme dag, den skal heller ikke feires på noen måte det blir en helt vanlig søndag.

 

Har laget meg en spleis så jeg har noe og se fram til, skal ikke dele den her for det blir det bare bråk av for å si det sånn. De som ønsker kan jo titte innom den, den ligger på spleis under tittelen Hjelp til en gave på min bursdag.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg