Så er denne våte regndagen gått over til kveld, skrevet en liten handleliste til i morgen.

 

 

 

I dag har jeg gått tur og vært oppe hos venninnen min, skravlet om alt og ingen ting er godt å ha noen slike som henne. Det ble en lang tur etter at jeg var oppe hos henne så gikk jeg meg en kjempelang tur, ja og jeg fant noen tomflasker som jeg skal ta med pluss den fulle sekken som henger på kjøkkenet for å pante i morgen og handle inn noen småting som jeg mangler til helgen.

 

Jeg har selvfølgelig skrevet den lille handlelisten til i morgen tidlig, mangler knekkebrød noe grønnsaker og litt annen kos til lørdag håper jeg har nok med panten ellers så er det bare å sløyfe noe.

 

I dag med alt regnet så skulle en kalle det langt på høst selv om vi i dag skriver 4 august, så er det begynt å bli fine farger på trærne og ellers i naturen ja høstfargene kommet i alle fall her i byen og område rundt byen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Handlet i dag, og imorgen besøk. Stod i bakingen i går, og 44 kanelboller i frysa. Skriver alltid handlelapp. Enten handler man en eller to ganger i uken. Ønsker deg god helg. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg fikk handlet inn det jeg trengte for helgen i dag, kos deg med besøk i morgen. Å det var jo en liten mengde kanelboller er jo godt å ha noe å plukke fram til kaffen, både til deg og mannen eller når du får besøk. Jeg skriver alltid handle liste, jeg handler stort sett en gang i uka men noen ganger blir det to ganger men det er ikke ofte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Høsten kommer nå, ja…. fine farger og fint bilde! Regn er kjedelig, men idag har forhåpentligvis sola skint hos deg også! Jeg skriver også alltid handleliste! Det er viktig for meg å ha kontroll lissom! God klem <3

      1. Ja nå kommer høsten med stormskritt med fine farger takk for at du syntes det bildet var fint. Regn er dritt kjedelig, ja solen har skint kjempefin i dag hos meg også. Ja det er smart med handleliste for da har du full kontroll, øverst på handlelisten min står det alltid at jeg skal gå i 50% kassa og kjøledisken for å se hva som er der. Har ofte mye fin middag der så er det da bare å kjøpe resten etter det som grønsaker og slikt, billigere slik for da holder jeg meg innen budsjettet hver gang.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg