Så er denne dagen vært bra den, og jeg har sett etter hvor det er fysioterapi her i byen.

 

 

 

Ja det har vært en fin dag i dag både værmessig og  for meg selv, har faktisk vært på en liten tur  og så ringte venninnen min  så jeg tok meg en tur opp til henne til en hyggelig samtale over en kopp kaffe. Var også oppe og handlet for henne, selv skal jeg vente til fredag med å handle hvis jeg trenger noe så får jeg se for jeg orket ikke å handle på mandag.

 

Så det jeg gjorde på starten av dagen var å finne ut hvor det er fysioterapi her i byen fant en som jeg veit hvor er og det er i samme bygg som legen min er, skal ta meg en tur dit for å bestille time i morgen så jeg kan starte opptreningen. Har ikke vært til fysioterapi på mange herrens år siden, og det var på grunn av en vond rygg 2002, det begynner å bli noen år siden så jeg flyr ikke akkurat dørene ned på slike steder men nå må jeg gjøre det.

 

Nå skal jeg snart krype til sengs, for jeg er faktisk veldig  trøtt og sliten. Jeg skal bare se litt mer på tv, det ser dårlig ut for jeg klarer nesten ikke å holde øynene åpne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud- Marit.

4 kommentarer
    1. Så flott at det skjer noe. Bare pass på at fysioterapeuten har refusjonsording, da betaler du bare en egenandel som du får på frikortet. Har dem ikke det, blir det dyrere.

      1. Å tusen takk for tipset det hadde jeg ikke tenkt på, det med at de gikk under frikortordningen det skal jeg undersøke i dag. Betale mer og ikke opparbeide meg frikort det er ikke aktuelt, da blir det for dyrt spør du meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Enig med Trude over her, det må du sjekke. Håper du får time og får behandling som du har ventet på. Ringte selv i fjor men ikke en ledig time i sommersesongen. Jeg droppa det og fant øvelser på nett som jeg kunne gjøre. Lykke til i jakten i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Den jeg hadde tenkt på og gikk til først var i frikort ordningen så da snakket jeg med ei der som skrev opp navn og nummerert mitt og hva jeg ønsket, lurer de på noe så er jo fastlegen min rett under dem. Det koster meg rundt 440 pr halvtime men det får bare gå for en stund, hun skal ringe meg i morgen eller til uka så får vi se hva det blir til håper bare jeg kan starte så fort som mulig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg