Så er dagen startet med ro i alle ender.

 

 

 

Ja man kan vel kalle det ro i alle ender når det er så stille og rolig at man kan høre seg selv tenke, det er jo godt det også for det skjer så sjeldent at man blir faktisk glad da det er slik. Det eneste som ikke har roet seg er varmen og smertene men det kan en jo leve med, på min veranda er det i det minste skygge en stund til så jeg har sittet der og spist frokosten min og drukket en kopp kaffe og det er deilig.

 

Nå sitter jeg her og skriver disse ordene til deg kjære bloggen min, for det er jo på tide med en oppdatering her på morgenen. Litt senere så skal jeg ut å gå meg en tur i sommervarmen og kose meg, skal også se om jeg finner noen tomflasker i dag også for dem blir det en del ut av nå i sommervarmen og det er virkelig bra for da kan jeg spe på kassa mi litt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg