Så er ater en dag blitt til kveld.

 

 

 

 

Sånn nå er det blitt kveld og atter en dag har gått fort som bare rakkeren, sånn er det bare tiden går så fort at jeg nesten ikke henger med.

Dagen har jo vært fin selv om jeg fikk ødelagt to tenner i dag, nå er den verste smerten borte så nå er det til å leve med og godt er det faktisk.

 

Nå skal jeg snart finne kvelden NEI jeg mener sengen, jeg kan vel si at jeg er litt vel trøtt så det kan faktisk bli litt rare setninger.  Men det blir ikke så langt innlegg så jeg håper dere er overbærende med meg.

 

Så nå skal jeg avslutte med å ønske dere alle en god og fredelig natt og sov godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg