Så ble det helg igjen, gleder meg til mandagen jeg.

 

 

 

Så ble det helg igjen å det er ingenting å se fram i mot denne helgen, like tomt som vanlig men da får en bare se fram i mot mandagen for da har jeg noen kroner på konto igjen så en får fylt på i skuffer og skap.

 

Her er det regnvær men det er jo bare å kle seg godt å komme seg ut på tur, så jeg får meg litt luft mellom øra så en kan klare å tenke på noe annet enn hvor jævlig en egentlig har det. Kommer mange ganger på andre tanker etter at en har vært ute på tur, for da har jeg fått luftet ut det dumme tankene om meg selv sånn at en kan fylle på med nye både gode og vonde tanker. Nå om dagen er det mest det siste som kommer igjen og igjen, de vonde tankene om meg selv med andre ord føler jo at en ikke er verdt noen ting  og heller ikke brukanes til en dritt.

 

Nei nå får jeg slutte å sutre sånn det er jo andre som har det ti tusen ganger verre enn meg, hva pokker hjelper det meg akkurat nå om andre har det verre enn meg.

 

Etter hvert i dag så kommer det en klikk, klikk slik at en kan tjene noen kroner til, for det trengs nå men det er jo noen som ikke liker disse innleggene med reklame men da får de jo bare la være og gå inn på de innleggene som er merket med reklame da er jo ikke verre enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God formiddag. Du får komme deg ut på tur og finne litt motivasjon. Skal snart ut og gå jeg. Det er deilig. Etterpå skal jeg titte i noen blader eller bla i noen bøker. Det er hyggelig. TV venter jeg alltid med til kvelden kommer…Så ikke hele dagen blir lik. Dele opp litt! Klem fra meg…

      1. Ja jeg var ute på tur fant ingen motivasjon og heller ikke noe annet heller, det var godt å komme inn igjen også har malt litt det er alt jeg har gjort til nå. Har satt på tv og ser på fotballkampen mellom Norge og Tyrkia å det ser dårlig ut for Norge akkurat nå men kampen er ung enda.

        Ønsker deg en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg