Ryggen krangler og er ikke god.

 

 

 

 

Etter turen i dag så har jeg fått så veldig vondt i ryggen, etter at jeg sklei og ramlet så falt jeg vel litt feil for de smertene jeg har i ryggen nå er ikke de samme som jeg er vant til. Får vel se an dette litt kanskje en uke eller to, er det like ille da så får jeg vel bare krype til korset å bestille en time hos legen. Har ikke mye lyst til det med tanke på dette viruset som surrer rundt ørene våres, men må jeg så må jeg men ikke i kveld og heller ikke i morgen for jeg skal ikke tråkke ned døra hos min lege.

 

Får vel bare putte i meg to paracet og håpe det blir bedre, sånn at en får sove i det minste så får en se i morgen hvordan denne hersjens ryggen er i morgen. Nei nå får jeg slutte å syte det er jo mange som har det verre enn meg, men hva hjelper det meg skal heller ikke syntes synd på meg selv selv om smertene er så sterke at jeg har lyst til å skrike høyt. Men det kan jeg ikke for det er så lytt her i denne blokka så det forstyrrer naboene, så jeg får bare bite det i meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God bedring ønsker jeg deg! Så flink du er til å gå turer, det er så bra for både kropp og sjel! Håper du får en fin dag! Og ja, nå vil vi ikke ha mere snø, men sol og varme, så en kan sitte ute og drikke kaffe!

      1. Jo takk det går over etter hvert. Jeg elsker og gå tur, og det er jo kjempe bra både for kroppen og sjelen.

        Ja nå ønsker jeg meg sol og varme, å sitte på verandaen og drikke kaffe og spise ute.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt morgen. Hvordan forløp natten seg, fikk du sove? Siden du ramlet og slo ryggen og at smertene fortsatt er tilstede håper jeg at du ringer og får time hos legen. Du renner ikke ned dørstokken hos din lege. Du har like mye rett på legehjelp som alle andre. Man bruker jo munnbind, holde litt avstand og det går bra. Paracet lindrer ikke stort er min mening. Klem til deg fra meg.

      1. Natten var sånn passe bra fikk da sove litt, den er vond enda men jeg er jo vant til smerter så da går det vel over etter hvert.
        Nei Paracet hjelper ikke en dritt så det er bare å bite tennene sammen å håpe det går over snart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper det snart går over, og, vi har lov å klage, for det vil alltid være noen som har det verre, uansett, så klage har vi lov til når vi har vondt, håper du får en brukbar kveld tross vondt i ryggen, er spent hvem som får gullhammer i dag❤️

      1. Det går fint selv om den er forferdelig vond denne ryggen, er kjempeglad for at det var de to andre unge som vant gullhammeren.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg