Rygg til besvær og store smerter.

 

 

 

Så var det disse smertene og at ryggen har slått seg vrang, jeg kan ikke huske å ha gjort noe som skal være grunnen til at disse smertene og rygg problemene skulle komme nå. Er vel ett tegn på at jeg begynner å bli gammel, men jeg er jo ikke eldre enn det jeg føler meg akkurat nå så føles det som jeg er hundre år selv om jeg bare er litt over halvveis dit. Går jo rundt halvveis bøyd for jeg klarer ikke å rette opp igjen ryggen, smerten sitter i korsryggen som den pleier ikke har jeg båret noe på noen gal måte ikke har jeg falt jo for over to uker siden men det gikk jo fint og ikke hatt noe smerter etter det fallet.

 

Men ja jeg bruker ordet men smertene og stivheten i korsryggen kan jo allikevel ha noe med det fallet og gjøre selv om jeg ikke tror det, jeg veit at jeg ikke skal si tror for i denne situasjonen så burde jeg vite tro det er noe jeg skal gjøre i kirka men der er jeg så sjeldent så da tror jeg i denne situasjonen.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Du burde vel gå til lege og få sjekka ryggen din!
      Men tror og at “psykiske” vondter/bekymringer kan sette seg i ryggen, det gjør det på meg.
      Men ønsker deg god bedring iallefall! Tips til ryggvondt når du skal sove, ha varmt vann på 1.5 l flaske og legg den bak ryggen din, for meg er det også god sovemedisin, sovner på et blunk! Nattaklem til deg Aud Marit !

      1. Tar den legesjekken til uka.

        Ja psykiske vondter og bekymringer det har jeg mer enn nok av, ja det kan jo sette seg hvor som helst så da kan det jo sette seg i ryggen også selvfølgelig det har jeg ikke tenkt på.

        Takk for det det går nok snart over får jeg håpe.

        Jeg har ett slikt varmebelte som jeg fikk av en bekjent, det har jeg brukt når ryggen krangler så det skal jeg bruke i kveld/natt. Sovemedisin det har jeg ikke igjen, men det kan jo ordnes til uka.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg og en riktig god natt.

          1. Det håper jeg også på å få en god natts søvn, ønsker deg det samme en god natts søvn.
            Ja skal ringe legen på mandag, så får jeg se om jeg får time da.

      1. Ja det kom helt fra det blå og det pleier det å gjøre for min del, det pleier å ta lang tid før det går over så jeg skal nok bestille meg en time hos legen min på mandagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er nok om man får en vridning før smertene er på plass, og selvsagt psykiske plager. Godt at du får deg en time, for å ha det jævlig vondt unner jeg ingen. Sjøl har jeg gått i snart en måned, og trodde at nå var det over. Ikke helt, for det satte til i venstre side. Får håpe det går over snart. Ønsker deg en riktig god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det kan jo hende jeg har vridd meg feil, så jeg får bare slitte med helsa. Prøver med varmebehandling for smertestillende har jeg ikke mer igjen av, skal bestille time til legen på mandag det sitter midt i korsryggen. Jeg håper det går over snart. Takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. God bedring med ryggen. Et tips: legg deg på ryggen på et teppe, krøll deg sammen og hold rundt de bøyde beina og rugg fram og tilbake.
      Forresten: hvordan gikk det med røykeslutt?
      Beste hilsen
      Line

      1. Takk for det. Ja akkurat det kan bli litt vanskelig, når jeg ligger på ryggen på ett teppe så klarer jeg ikke å løfte beina fra gulvet. Tar jo fem minutter bare å komme meg opp fra liggende til stående, så det får jeg prøve meg på når smertene blir mindre.

        Er fortsatt på fire om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Ordnet litt sånn at du kan kjøpe litt smertestillende i morgen. Vet hvor jævlig det kan være med smerter i ryggen. Jeg kjøpte to pakker Paracet og det hjelper litt på. Skal selv ordne meg time hos legen på mandag. Var godt og få klippet håret, men var så ferdig i ryggen at jeg bare ville hjem. Men det gikk bra. Klem til deg fra meg.

      1. Nå har jeg vært å kjøpt inn paracet, tusen takk nå kan jeg møte helgen kanskje litt bedre enn uten. Jeg ordnet meg time hos lege, hadde ikke ledig time før den 24 februar men det får bare gå. Jeg fant fram saksa selv i dag og klipte meg litt selv, ja det var godt å få vekk de tynne tuppende.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg