Rolig start på dagen, blir travel i kveldingen.

 

 

 

Det er godt og starte dagen rolig med en kopp kaffe og ett knekkebrød på morgenen, etter en sen kveld ute på byen for å plukke tomflasker ble en del i går.

 

Skal bruke formiddagen til å lade opp til i kveld så blir det ut på tokt igjen, er jo festival så det er en del å finne nå om dagen. På dagen tar jeg med det jeg finner alle monner drar heter det jo, og det gjør det det kan jeg skrive under på haha.

 

Nå skal jeg ta meg en morgentur blir vel en tur opp til venninnen min noe som alltid er like koselig, så skal jeg hjem for en liten velfortjent strekk før kvelden kommer sånn går nå dagene for min del.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg