Rolig dag for her har det snødd i hele dag.

 

 

Dette bildet tok jeg i farten på morgenen fikk fart på beina for det var glatt ute, dette er da jeg gikk på butikken i dag tidlig er mye mer nå og brøyten har gått i dag. Men etter snøvær kommer regnet og da blir det blank hålke jaja da er det godt at jeg til helgen rømmer landet for en uke, haha rømmer og rømmer jeg reiser til Spania på lørdag morgen gleder meg som jeg aldri har gledd meg til noe før.

 

Så nå er vinteren her og håper den blir for trenger ikke regn nå, for nå er det vel mer enn nok vann i magasinene slik at de i den norske stat kan produsere mer strøm og eksportere ut av landet og vi som bor her ja de vanlige folkene her i landet må betale dyrt for strømmen. Og den strømstøtten er jo en vits spør du meg, strømmen er dyr med den også men jeg akter ikke å sitte og fryse inne her hjemme vil ikke bli syk før turen det kan jeg bli da jeg kommer hjem men ikke før den 11 desember for da har jeg hatt samvær med mine to gutter.

 

Nå skal jeg glo på tv ser ikke noe særlig på fotball VM.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja nå lar jeg strømregning være strømregning for det er ikke godt å fryse, jeg ser ikke på fotball VM. Nå er det bare 4 dager igjen til jeg skal reise, å ja jeg gleder meg sykt mye til den turen til Spania.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Her har det vært snømåking i to tre dager. Takk jeg gleder meg til den turen til Spania, ja det skal bli godt med litt sommer igjen og bare det å få en forandring i hverdagen også.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Blir bra når du forlater snø og glatt føre og setter kursen til sol og varme😃Hos meg er det minus fem grader. Nå har jeg sikra fottøy og kan gå på glatta om jeg vil😉
      Vært hos tannpleier og kjenner at tanna er øm. Skal tilbake i slutten av februar. I morgen skal det bakes havrekjeks med sjokoladebiter i. Litt til jul må vi ha. Fin kveld til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det skal bli godt her er det -2 grader, jeg går fortsatt i joggesko har ikke andre sko akkurat nå skal spare slik at jeg får kjøpt meg ett par vintersko til jul til meg selv.

        Huff da det er ikke noe godt å ha ømme tenner. Den kjeksen hørtes gode ut, jeg skal kjøpe meg en eske pepper kaker på Kiwi til jul.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg