Regnfull morgen/formiddag så her er det bare å kose seg inne foreløpig.

 

 

 

Ja så er det søndag morgen noen vil vel kalle det formiddag sitter her og koser meg med en kopp kaffe å skriver ned noen ord til dere, noe jeg syntes er veldig koselig som alltid og sitte med bloggen og kaffe og noe å bite i. Sitter også å ser på tv eller hører for det er vanskelig å skrive å se på tv på samme tid, så jeg må vel si at jeg får slutte å overdrive akkurat det med at jeg sitter å skriver og ser på tv.

 

Men jeg får jobbet med skrivingen når jeg har lyder rundt meg, sånn er det bare noen syntes sikkert det er forstyrrende men ikke jeg for jeg elsker å ha bakrundsstøy når jeg blogger.

 

Tror jeg skal holde meg inne nå som det sprutregner fra alle kanter, så da er det bare å kose meg med tv sporten i disse korona tider. Godt med en avslappende søndag og håper alle kvinner får slappe av, det er jo kvinnedagen i dag så til alle menn la deres koner få en avslappende dag å la dem gjøre det de vil i dag så kan du ta litt av de arbeidsoppgavene som damen pleier å gjøre på en søndag.

 

Jeg avslutter dette innlegget med å gratulere alle damer med kvinnedagen, å håper du får en fin dag og skal du gå i 8 mars toget så ta med paraply eller ta på regntøy.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg