Regnfull dag gjør det enklere å holde seg inne, men det er kjedelig å ikke komme seg ut på tur.

 

 

 

 

Det regner både vannrett og loddrett så det er enklere og holde seg innendørs som staten vil at vi skal gjøre, de som er isolert fra før og føler at ingen ønsker å ha kontakt med en jeg har vist ikke noen som er glad i akkurat meg. I disse tider så blir det mye mer synlig, men jeg skal ikke bry noen som ikke vil ha kontakt med meg ellers i hverdagen alle tenker bare på seg selv og sitt. Samfunnet har blitt iskaldt med eller uten viruset som florerer, er jo de som har det verre enn meg så vi får tenke på dem for eksempel dem som kan risikere å miste levebrødet sitt. De som har enkeltmannsforetak som blir stengt grunnet smittefare skal ikke nevne noen for da blir alle de som ikke blir nevnt tror at de er blitt glemt, men nå får folk og da må jeg nevne at regjeringen trykke på den store røde knappen og bruke litt oljepenger for å redde de små bedriftene som kommer til å dukke under slipper det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er ingen som sier at en skal sitte inne heller dersom man ikke er syk eller har havnet i karantene. Det oppfordres til å ta en tur ut for å få luft og mosjon.Det er ikke kø noen steder om man ikke er på matbutikken.

      1. Nei jeg veit det men i regnvær så hadde jeg ikke lyst til å gå ut, i dag har jeg gått tur i flere timer. Jeg er verken syk eller i karantene, er ikke så mye i butikken var der i dag da den nettopp hadde åpnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg