Regn regn ja det ble en våt tur.

 

 

 

Turen i dag ble en våt fornøyelse på slutten, jeg snudde når det begynte å regne. Ble en times gange i regnet, men heldigvis så er jeg vanntett og det var bare å få på seg noe tørt når jeg kom hjem så hva gjør det å bli litt våt. Nå blir det tv titting og bare slappe av for meg selv, det er deilig også å være alene for da kan jeg gjøre hva jeg vil når jeg vil ingen som kan nekte meg å hive meg på sofaen under ett pledd og bare slappe av å døse bort.

 

Får håpe det blir bedre vær ikke i morgen men på fredag og ut påsken, så kan man bare leve late dager før det blir hverdag og stress å mas for noen men ikke for meg. Det er ikke for at jeg er ensom men alt er jo stengt ned for at vi skal holde avstand og ikke være mange samlet inne på et kjøpesenter, for der er det ikke mange som bryr seg om at de skal bruke munnbind og ikke holder de avstand heller så det er godt de ikke er åpne. Skal dere ut på tur så ta på dere regntøy fra topp til tå, det er lurt for å holde deg tørr for plutselig får du en regnskur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var veldig fin himmel. Her har det regnet siden klokken var 14.00 og det regner enda her på Kongsberg, det kan godt bli sol i morgen og ut påsken.

        Ønsker deg en kjempefin påske og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er bare å tørke opp når en kommer hjem, og sette seg under pleddet og kose seg.

        Ønsker deg en kjempefin dag og natt. Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg