Regn og kjølig vær nå er høsten her?

 

 

 

 

 

Ja i dag har det vært grått og veldig vått, det stopper ikke meg jeg har vært på tur som vanlig. Må bare gå meg tur selv i regn og kjølig vær, så nå lurer jeg på om høsten er her skolene begynner jo på mandag så det er høst eller er det sensommer det kalles. Kan jo fortsatt bli mange fine solskinns dager utover, selv om det ikke virket slik i dag som det har vært ett reelt dritt vær.

 

 

Jeg prøver å se det positive i alt som skjer i livet, er ikke enkelt så  jeg skal prøve livet er ikke enkelt det er ikke før pyser. Jeg har vært en pyse litt for lenge nå det må snu nå,  kan bli vanskelig alene men jeg er så sta at det skal jeg klare.

 

 

Selv om jeg skal snu alt som skjer rundt meg til det positive så kommer jeg til å plukke med meg og lete etter tomflasker, det er positivt ikke bare økonomisk men også for naturen så det blir jeg og gjøre.

 

 

Gjør også mye mer som er positivt for naturen og miljøet, jeg har ikke kjøpt en eneste bærepose på butikken jeg bruker alltid handlenett. Kjøper slike avfallsposer hos Europris 20 poser til 10 kroner, det blir billigere og så er det resirkulert plast i dem.

 

 

For min egen økonomi har jeg gjort ett positivt valg det er å slutte å røyke og spare de pengene jeg brukte på røyk,  det er for å nå noen drømmer og mål for mitt liv.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Du gjør mange gode ting ❤ Selv bruker jeg emballasje som ikke kan materialgjenvinnes til å samle avfall, så sant de er egnet til det. Ellers gode tips du skriver om. Og mye du kan få til nå som røyken er kuttet, der har du vært god som har klart det! Du klarer mye mer enn du tror, det vet vi leserne dine! Stor klem til deg!

      1. Takk som skriver om det du også gjør, slik som papp og papir da bruker jeg papir poser til å samle opp og kaster hele i dunken.

        Ja det var en frihet å kutte den røyken, både for økonomien og ikke minst helsen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg