Rart med det når man får varmen opp i leiligheten så blir man syk.

 

 

 

Ja nå er det den tiden av året igjen med masse forkjølelser og influensaer og ikke minst covid-19, men etter nesten tre år med tiltak så har jo ingen hatt noen form for forkjølelser og alt annet. Men så kom kulda først og det var ikke akkurat varmt inne i min leilighet, men i går fant jeg meg en billig vifteovn og fikk opp varmen her i huset og da dukket forkjølelsen over natten ja ja men jeg velger varme og forkjølelse enn kaldt og kanskje lungebetennelse og det som verre er.

Så i dag var forkjølelsen og feberen kommet på besøk, håper den ikke blir for lenge.

 

Så i dag har jeg vært ute på en tur i kulde og snøvær, jeg syntes det er koselig med snøen har måket verandaen to ganger alt så snøen varmer meg opp i alle fall en gang og det er når jeg måker den vekk.

 

Ja gjett hva jeg fant på min tur noe jeg ikke hadde ventet meg jeg fant en tomflaske, alle monner drar ett stort lass pleier jeg og si men nå på vinteren er det ikke så mye å finne av den slags.

 

Nå skal jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

15 kommentarer
      1. Takk det går litt bedre nå hoster og harker men ellers går det fint.

        Du sier noe der, var ikke før jeg fikk opp temperaturen inne at jeg ble slik. Jeg drikker mye varm te og varm solbærsaft, og ja selvfølgelig rykende varm kaffe så dette blir bra til slutt får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for det, jeg er litt bedre i dag håper jeg er bedre i morgen, må i alle fall bli bedre til jul selv om jeg skal sitte helt alene men det er det mange andre som gjør også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ja håper du er bedre i dag – Lag deg en jul som er god for deg 🙂 Fint å følge deg her på blogg 🙂

          1. Ja det har vært bedre i dag. Ja jeg skal lage meg en god jul.

            Det er godt å høre at du liker å følge meg på bloggen, jeg følger din blogg også og syntes det er koselig.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

      1. Takk.

        Ja gjett om jeg holder meg varm det er ikke noe problem nå med ny ovn, og to nye pledd nå ble det så varmt at jeg måtte slå av ovnen.

        Jeg er blitt litt bedre selv om halsen er sår har ikke feber så det går bra og jeg har tatt en hjemme test og den var negativ, så da er vel alt bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God bedring til deg. Jeg har vært syk siden natt til mandag. Formen svinger hele tiden,feber, dundrende hodepine og vondt i halsen. Må bli frisk til jul. God bedring enda en gang 👍

      1. Jeg har ingen feber bare sår hals og hoster, ja må bli frisk til jul ønsker deg god bedring.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var kjempe kjedelig men formen var litt bedre i dag, håper jeg blir frisk til jul har ingen feber i dag bare sår hals og hosting her.

        Takk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg