Rart å kjenne at jeg er i bedre form alt etter 5 dager røykfri.

 

 

 

 

Godt å kjenne at pusten går lettere og formen er bedre etter fem dager røykfri, så det er jo ett bevis på at formen blir bedre allerede den første uka uten nikotin den giften skal jeg ikke ha i kroppen mer. Jeg er faktisk stolt av at det går så greit er jo bare være sta, og motivere seg selv med å feire litt på mandag med en tur på kafe i første omgang og så blir det en tur om 6 måneder gleder meg til å planlegge den turen.

 

Nå skal jeg  kose meg med pizza for det kjøpte jeg inn i går, for da fant jeg en som var på vei ut på dato. Nå er det sikkert noen som sier at frysevarer ikke går ut på dato, da spør jeg  hvorfor har de datostempling sier jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Du er blant de sterkeste kvinnene som finnes! Det beviser du daglig hvordan du håndterer hverdagen 💪 Du klarer alt du vil, nå forsvinner røyken og med den kunne de mørke tankene også forsvunnet! Du klarer alt du vil, sett opp et fort i tankene dine så når du langt ❤ Jeg tviler hvertfall ikke på deg, tvert i mot har jeg stor tro på deg❣

      1. Om jeg er så sterk det veit jeg ikke men har jeg bestemt meg for noe så skal det gjennomføres, skulle ønske jeg bare kunne legge lokk på disse mørke og vonde tankene men så enket er det ikke. Ja nå skal røyken bort og mye med den.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er helt unødvendig å kaste nedfryst mat som har bikket datostemplingen. Det er nemlig ingen bakterier som utvikler seg i frossen tilstand. – Det er mange som er veldig opptatt av i datostemplingen på frysevarer, men datoen er bare en indikator på hvor lenge produsenten garanterer for kvaliteten på maten. Pizza smaker papp om den ligger en viss tid etter dato 🐰

      1. Ja det kan jo bli slik men disse pizzaene hadde datostempling som sa at de var holdbare i over en måned fra i går, det er jo frossen mat og da kan de brukes etter holdbarhetsdato står jo best før men like god etter står det.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Supert! Det går rette veien! Så bra at du fant pizza som nesten var gått ut på dato, og planlegge tur om ca 6 mnd frem i tid! Klem til deg fra meg.🥰

      1. Ja gjett om ikke tatt ett trekk siden lørdagen som var så dette går virkelig rett vei, de går ikke ut på dato før om en måned og var like god. Ja det blir en lang reise som jeg gleder meg til å gjennomføre den, her blir det mye sparing.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg