Prøvde å få time med min lege i dag.

 

 

 

 

Er det slik at man må bli syk eller trenge å prate med legen sin så må det skje fra mandag til torsdag, så man kan ikke bli akutt syk på eller skade seg på en fredag for da har fastlegen din fri. Er det slik at blir man syk da så får en ikke hjelp hvis det skjer på fredag, jeg mener kan jo ikke bestille når en skal bli syk eller skadet på en fredag er det helt på tryne mener jeg da.

 

Du må ringe legevakten hvis du trenger legetilsyn i dag, ringer dit å får beskjed om å ta kontakt med fastlegen jeg sa at min fastlege har fri i dag og får bare beskjed om at jeg må ta kontakt med fastlege. Så det var ingen hjelp å få i dag så da får jeg gå slik som det er fram til mandag, jeg trenger hjelp til mine psykiske og fysiske vondter men må vente til om mandagen det går sikkert bra ja det må gå.

 

Takk for at du stikker innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Sånn skal det jo ikke være, men det er vel et lite legesenter? Vanligvis har de jo akuttime eller man får en time. I alle fall irriterende for deg. Klem fra nord.

      1. Nei sånn skal det ikke være og pleier ikke å være det helle, er det på grunn av koronaen tror jeg. Pleier jo å være slik at man får akutt time men ikke i går.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg