Planer for sommeren og høsten har jeg bare en av.

 

 

 

 

Ja jeg har bare en plan for sommeren og høsten, det er at jeg skal i konfirmasjonen til min eldste sønn til høsten og det er min eneste plan for denne sommeren. Har funnet ut at mitt liv er ikke så enkelt å planlegge noenting for her må en ta dagene som de kommer, for man veit jo ikke hvordan dagen er før en har kommet seg opp om dagen.

 

Så dagen før jeg skal i min sønns konfirmasjon så veit jeg at jeg ikke kan gjøre så veldig mye for ellers spiller ikke kroppen min på lag med meg, og det ville ha vært veldig dumt på en så stor dag for min god gutt og heller ikke noe mindre for meg og da vil jeg prøve å være i så god form som mulig sånn er det bare med den saken.

 

Så det er den eneste planen jeg har for denne sommeren og høsten, ellers så får en ta de andre dagene som de kommer. Men det kan da bli en fin sommer selv om man ikke har noen planer, skal iallefall bruke de dagene bra ved og bruke naturen rundt meg her i Kongsberg til litt fisking og turer ellers blir deilig det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg