Planen for dagen er å ikke gjøre noen verdens ting.

 

 

 

 

Det syntes jeg er en fin plan, for da kan man ikke mislykkes i allefall. Så da blir det sånn er bedre det, da kan man ta tingene som de kommer.

 

Alt er sånn om dagen orker ikke å ha noe på timeplanen, jeg har en ting i morgen på timeplanen og det er å gå å få min første dose av vaksinen min. Blir godt å få startet så jeg kanskje kan senke skuldrene litt, er ikke noe jeg gleder meg til men er jo bare å gjøre sin del av dugnaden å håpe at jeg ikke blir syk av vaksinen. Bedre det enn å isolere seg hjemme for seg selv, for det blir jeg snart gal av er jo på mine faste turer utenom i dag for i dag har jeg ikke orket enda. Er jo kjedelig å bare gå rundt som en tomsing alene, har jo venninnen min men i dag har hun ikke hatt brukt for meg så i dag har jeg ingen å prate med eller bare å se. Så da blir det bare meg, da skulle jeg vel fått mer tid for meg selv men det er bare det at det har jeg nok av ellers også.

 

Jeg skal ikke noe spesielt engang på 17.mai det blir som en helt vanlig dag for meg, bortsett fra at det er kanonskyting klokken 07.00 sånn at en våkner til vanlig tid på en mandag. Er vel ett korps som kommer på besøk på sykehuset så da skal jeg bort ditt og få min dose av korpsmusikk, 17.mai uten korps blir ikke 17.mai for min del sånn er det bare for en gammel korpsmusikant.

 

Ingen god mat på menyen den dagen heller blir vanlig hverdagsmat, det jeg skal skrive nå er ikke for å syte men jeg har ikke råd til noen god mat til 17.mai jeg skal ha tomatsuppe fra first prise sånn er det bare. For jeg fikk en regning som må betales, og den slukte alle sparepengene mine sånn er det bare var vist ikke helt ferdig med gamle regninger. Det er jo ene alene min egen skyld, så jeg skal ikke skrive mer om den saken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. I år er du i selskap med mange på 17. mai. Det blir jo ikke noen form for tog, underholdning for barn, familieselskaper o.l. i år heller. Jeg tror det er viktig å tenke på det som en helt vanlig dag hvis du ikke har råd til noe ekstra god mat den dagen. Da blir ikke følelsen av å ha det stusselig så deprimerende. Du har ikke råd til en ytrefilet fra FirstPrice da? Den koster bare 39kr 😊 Ønsker deg en fortsatt fin dag 😊🌸

      1. Ja det er en helt vanlig dag for meg denne 17.maien også som alle de andre 17.maiene som har vært og kommer opp igjennom resten av året.

        Nei det har jeg ikke råd til jeg skal ha tomatsuppe fra firstprise for det har jeg i skapet allerede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja regningene kommer de, men man vet jo om at de kommer så det er i vel kke noen overraskelse for man må jo betale for det en kjøper av varer og tjenester. Slik er det for oss alle . Da må man bare starte opp igjen å spare
      slik at man kan få oppfyllt drømmen om en ferietur etc . Man må ikke gi opp da har man tapt så opp med pågangsmotet så skal du se det ordner seg med tur om ikke nå men neste år.

      1. Jo denne kom litt overraskende for jeg trodde jeg var ferdig med de gamle regningene, jeg brukte hele arven min på å betale gamle regninger som jeg ikke hadde fått betalt. Men nei da denne var jeg ikke ferdig med, så ja den kom overraskende på meg.

        Jeg veit jo det at alle får regninger og at vi må betale for varer og tjenester er jo ikke dum heller, men jeg har forvaltning på Nav som tar løpende utgifter for meg de trekkes jo av min forvaltningskonto som trygden kommer inn på. Det er den jeg også får inn det jeg får som jeg har å bruke pr måned, så nå slipper jeg det tullet med at noen regninger blir glemt.

        Jeg har ikke tapt men jeg gir snart opp alt. Derfor har jeg sluttet å drømme om noen verdens ting.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for en god og fin kommentar hvor får du Emijo det har ikke jeg på pc så jeg bare lurte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg