Pizza er like godt på en søndag som til alle andre dager.

 

 

 

Jeg har nå tatt en ferdig bunn som jeg har lagt på rester av middager jeg har hatt som fyll, nå står den i ovnen mens jeg skriver dette innlegget så det skal bli godt med en pizza nå snart. Jeg gleder meg noe så til å spise den, det er litt taco rester og kjøttdeig og tomatsaus som jeg hadde på fredag og tacoen hadde jeg i går. Er ikke ofte jeg har pizza bare når jeg har noen rester som passe å ha på en, god er det uansett om man har det annen hver dag eller hver 14 dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Herlig..Det smaker alltid godt. Blir jo aldri lei. Kjekt å bruke litt av rester med taco og slik. Blir god smak. Kos deg! Klem herfra..

      1. Ja det var fortryllende god både i smak og resurs bruk av rester. Nei man blir aldri lei pizza.

        Kos dere på denne søndagskvelden! Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg