Påske regn og tur, i dag måtte jeg rett og slett forlate leiligheten min for det var så jævlig bråk.

 

 

 

 

I dag som jeg hadde tenkt å ta det med ro men nei da, i sprutende regnvær så orket jeg ikke mer bråk fra en av naboene i oppgangen. Ja den samme som driver med oppussing og spiller musikk så høyt at en skulle tro at en var på discotek og tivoli på samme tid, med snekring og borring alt på en gang så til slutt så sa det stopp for min del. Så jeg gikk ut og bort til sykehuset å satte meg i røyke bua der i over en time, men ble det stille nei da man  må vel få lov til å være i sin egen leilighet som man har kjøpt og betaler lånet på hver måned.

 

For å si det på en annen måte jeg gruer meg som rakkeren til de to menneskene flytter inn, for hun må jo ha på musikk hele tiden å hun er ikke på jobb å snakker ett språk jeg ikke kan å hun vil ikke snakke norsk enda jeg veit hun kan det.

 

Nei nå skal jeg lage meg litt mat jeg skal ha stekt ris med grønnsaker, wok blanding og stekt ris er kjempe godt syntes jeg da å får være god nok påske middag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg