Pakke i posten som kom i forrige uke, er den som gjør at jeg kan ta fine bilder til bloggen.

 

 

 

Har ikke bilde av telefonen for det er den jeg bruker til å ta dette bildet, den kom fra en med blogger å jeg håper det er greit at jeg setter inn bloggnavnet i slutten av innlegget.

 

Jeg er kjempeglad i denne telefonen jeg faktisk elsker den hvis man kan si det om en mobil, er også veldig glad i gjenbruk å det at den tar så kjempefine bilder.

 

Her kommer linken til bloggen til den kjempesnille med bloggeren: https://heidisverden.blogg.no/ Stikk innom denne bloggen om dere har tid, den bloggen og dens eier er virkelig verdt og lese.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake, og ta en tur innom Heidi sin også.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg