Pakke i posten i går, og litt om dagene som er gått.

 

 

 

Ja disse dagene som kom og gikk har vært slike dager som er blitt brukt til turer, og lesing av blogger på mine turer gjør jeg som jeg alltid har gjort.

 

I går fikk jeg melding fra posten at det var kommet en pakke til meg, jeg brukte kveldsturen min til å hente den. Det var en pakke fra en leser langt nord i landet, innholdet var tre julegaver og bøker pluss en konvolutt med ett julekort, gavekort og en lyskilde som jeg kan sette på sekk, veske eller jakka sånn at jeg syntes i mørket når jeg er ute å går tur og ikke minst en tre etasjers kakeboks med julekaker. Tusen takk til avsender skriver ikke navn, det er mellom meg og avsender. Jeg ble veldig glad for denne fine pakken jeg fikk, har allerede begynt på en av bøkene.

 

Takk også til dere som har sendt meg på vips her nevnes heller ikke navn, skal snart ut og handle inn siste rest av det som sto på handlelisten på mandag pluss noen brød for det trenger jeg.

 

Lag dere en stressfri og fin dag.

 

Takk for at du stakk innom g velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
    1. Så heldig du er, håper du har fått hente melding på pakken fra meg. Ser ihvertfall på sporingen at den er klar for å hentes❤️

      1. Har ikke fått hente melding på pakken fra deg, kommer vel kanskje i posten i dag eller i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Hvis Jannike kan se at pakken er klar til henting trenger du bare å åpne post appen din så ligger hentekoden der, du trenger ikke vente på melding – Meldingen kommer samtidig som den blir registrert som at den kan hentes

          1. Jeg har vært inne på postens nettsider min side der står det ingenting om noen pakke der. Så jeg må vente til hentelappen kommer i postkassa mi.

            Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

            Klem fra meg til deg.

      2. Jeg har vært og hentet pakken fra deg nå i kveld, sporet den opp med det nummeret du sendte meg og fikk kollinummeret det var alt de trengte. Og da så de at de ikke hadde sendt meg hente melding, en feil de sa unnskyld for nå er den i hus og tusen takk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kokkejævel og frue det vel, snilt av dem, ikke noe galt å si dét høyt vel. Jeg fikk julekort fra Margrethe «Utifriluft» i dag. Sier det gjerne høyt, hun er ei snill og generøs dame 🥰🐰

    3. Så hyggelig da😀 da har du jo fått mange gaver i desember, og flere er sikkert på vei i den pakken du ikke har hentet ennå. Det bør jo gjøre dagene dine litt lysere
      Ønsker deg en riktig god jul 🎄🧑🏻‍🎄

      1. Ja det er kjempehyggelig jeg har hentet den pakken som jeg ikke hadde fått i går. Men den psykiske delen er ikke enkel å få bukt med, det er jo ikke bare å si at nå er alt bra for det er det langt igjen på.

        Ønsker deg og dine en riktig god jul.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg