På tide med litt kveldsmat.

 

 

 

Ja skal man kverke noen brødskiver slik at en ikke legger seg uten mat, å mat har jeg nok av denne uke så da er det bare å spise å være glad. Den situasjonen som jeg er i nå er ikke noe som er hverdagskost, fra og med nå så skal det faktisk være nok mat hver dag i uken for jeg skal ikke komme i det uføret som jeg har vært vant til fra jeg var barn. Jeg har bestemt meg for det for det er vondt å ikke ha nok av det som er viktigst i verden som mat, å det skal ikke skje en gang til for det er rett og slett flaut og ikke noe annet.

 

Så skal jeg bare slappe av og kose meg med tv, blir vel farmen i dag for det er ikke noe håndball i dag. Blir spennende å se hvem utfordrerne er den kvinnelige tror jeg er hun Cather Hilde, jeg husker ikke hva hennes fulle navn er å det blir spennende å se hvem som blir storbonde.  Så blir det fint å se hvor stort denne ukens oppdrag blir, får håpe det er en person som veit å delegere oppgavene ikke bare bruke en person til de stuper.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg