På tide med en liten oppdatering.

 

 

 

 

Ja nå er det på tide med en liten  oppdatering, alle mine dager er jo veldig like så jeg hadde faktisk ikke noe nytt og skrive om så jeg har jo ikke skrevet noe siden søndag.

 

 

Skrive sperre er ikke noe jeg får gjort så mye med og heller ikke manglende inspirasjon, så jeg skal se ha det blir til i dette innlegget og la tankene ta pause og la fingrene vandre over tastaturet.

 

Blir jo spennende og se hva det blir og ikke blir til, for i det siste så har tankene styrt hva jeg kan skrive og ikke. Hver gang jeg har skrevet og ser over så slettet jeg det hver gang, følte ikke det var bra nok og publisere det var mine tanker rundt det innlegget som aldri ble publisert det var ikke ett det var ett hver dag så sånn gikk det.

 

Så får jeg og dere bare se om det går.

 

 

Men  fra og med i dag så skal jeg prøve å ikke la tankene styre meg og mitt liv, har sakt det mange ganger før og det skjer igjen og igjen.

Nå skal jeg ta meg en tur snart, kanskje en tur innom kafeen jeg pleier og gå på veit ikke om det blir noe av det får jeg se. Kan jo også bli bare en helt vanlig tur, er jo koselig det også å gå en tur langs elva hvis det er åpent for å gå der jeg ønsker har vært stengt en stund grunnet mye vann fra elva og regnet som fikk elva til å gå over sine bredder. Jeg får se hva dagen bringer og det ser jeg ikke før jeg slår meg til ro i kveldingen, det kommer ett innlegg i kveld så får dere også se hva dagen er brukt til.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg