På søndag skal klokka stilles folkens.

 

 

 

Ja på søndag skal vi stille klokkene våre igjen, det er mange som lurer på hvilken vei vi skal stille den. Jeg lurer ikke på det men det er jo noen som lurer på om det er en time tilbake eller fram nå, jeg kan bare si det nå med en gang det er en time fram akkurat som du tar fram hage møbler og diverse nå som det er vår. Så nå blir det lysere om kvelden i alle fall litt lengre lyst om kvelden litt og litt blir det lysere, for det går mot sommer nå og det skal bli godt. Jeg håper bare det ikke blir for varmt denne sommeren, er ikke så veldig glad i varmen jo jeg er glad i varmen men leddene mine er ikke så glad i varmen. Ja leddgikt kan utarte seg forskjellig fra menneske til menneske noen får det bedre i varmen ja de fleste men det finnes også dem som får det bedre når det er tørt og kaldt og jeg er i den lille gruppen som har det bedre ved tørt og kaldt i været.

 

 

Lag dere en fin kveld alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg