På morgenen i dag lurte jeg på hva dagen ville bringe, det var jo så fint vær i dag.

 

 

 

Det er sikkert noen som lurer på hva jeg mener når jeg skriver hva dagen vil bringe, det jeg mener er at ingen veit hva dagen vil bringe hvis man ikke planlegger dagen fra time til time. Det er noe jeg ikke pleier å gjøre hvis det ikke står noe i kalenderen min, da tar jeg dagen som den kommer og da ser man/jeg ikke før kvelden komme hva dagen har blitt brukt til sånn er det bare.

 

I dag så har jeg vært mye ute i solen for ja det ble varmt også, var mye ute i det fine været satt i parken og spiste matpakka mi som jeg hadde smurt med meg hjemmefra. Det er billigere å ta med matpakke når du er på tur enn å stoppe og kjøpe noe på tur ut i butikken eller på bensinstasjonen, hadde også med meg en liten termos med kaffe og en flaske med vann.

 

Ble ute fra klokken 12.00 til 18.00 og det er godt, blir veldig sliten av slike dager men det er utrolig deilig for det blir da en god natts søvn.

 

 

Nå bare koser jeg med tv og kveldsmat ja jeg spiser sen middag nudelsuppe med brødskiver til med smør på, trenger ikke mer mat enn det når jeg ikke er sulten men må ha mat før jeg legger meg.

 

Lag dere en fin kveld og en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg