På godværsdager så er jeg ute mest mulig.

 

 

 

Dagen i dag så har jeg hold meg ute mest mulig, så mye at jeg faktisk glemte å ta bilder i dag også. Kanskje varmen er den som gjør meg glemsk men det får bare gå, sånn er det vel med flere enn meg om dagen er jo deilig å bare nyte dagen til det fulle. Har nyt denne dagen så mye at jeg helt har glemt å blogge også før nå, og nå som jeg skulle skrive noe så hadde jeg ikke noe fornuftig å komme med heller.

 

Jeg har vært oppe hos venninnen min og skravlet og kost oss, var også i butikken for henne i dag også jeg handler for meg selv en til to dager i uken med lapp for da tar jeg ikke med meg mer enn det jeg faktisk trenger.

 

Nei nå skal jeg snart ut igjen en tur skal gå til badeplassen min og ta en dukkert eller tre, så skal jeg hjem igjen og lage meg litt mat senere er ikke mye en orker av den slags nå som det er så varmt ute og inne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
            1. Ja det er kjempedeilig med skyet vær, i Larvik der syntes jeg det er kjempefint mamma hadde en onkel og tante som bodde i Ludal og søskenbarn som bor i Larvik så ha vært der noen ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg