Oppe før fuglene ja det er det jeg er hver morgen.

 

 

 

I dag til morgenen så var jeg fullt ferdig og på med skoene og ut døra når klokken er 05.15, sto opp klokken 03.30  så da gadd jeg ikke å sitte å glo i veggen så jeg tok meg en tur for å se etter tomflasker fant noen. Og da klokken ble 07.00 så gikk jeg og handlet for å bli ferdig med det, er jo på morgenen at det er mest i den kjøledisken med nedprisede varer på grunna dato jeg handler stort sett alt fra den. Grunnen til det er at da holder matbudsjettet lengst, og jeg er med på å redusere matsvinnet noe som også er bra.

 

Så ble det fotball det er jo fotball VM for jentene, skal se de norske jentene spille mot Sveits i morgen.

 

Så var det bare å komme seg ut på tur igjen, kom ikke så langt for venninnen min ringte og lurte på om jeg ville ha kaffe. Akkurat der er jeg ikke så vanskelig å be på, for det er godt å ha noen å prate med for det har jeg ikke mange av.

 

Var også oppe og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte for dagen, og så er det godt å føle meg til nytte for noen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Blir spennende med fotballkampen i morgen da. Håper virkelig fotballjentene hever seg mange hakk, for den siste kampen var det ikke i nærheten av noe positivt.

      Du får jammen mye ut av dagen når du står opp tidlig. Mannen min er morgenfugl. I sommerferien har jeg prøvd å sove ut til kl.09.00. Det er fordi jeg har slitt med lav blodprosent og jern og har vært mye sliten og trøtt.

      Ønsker deg en superflink mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja de må heve seg mer enn de har inne akkurat nå tror jeg, for den siste kampen de hadde var de ikke til å kjenne igjen på noen måte.

        Ja dagene blir utrolig lange når du står opp mitt på natta, for klokken 04.00 er litt vel tidlig når du sovner klokken 01.00.
        Jeg skulle ønske at jeg klarer å sove en dag til 07.00.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg