Ønsker alle en riktig god jul..

 

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul her fra Kongsberg, jeg tok meg en ettermiddagstur i byen i dag. Det var noen som gikk fra kirken og andre til kirken og ellers var det ikke ett menneske og se i bybilde og det var deilig og gå alene.

 

Ellers så har jeg sittet og tenkt og reflektert litt og gråt en skvett, jeg lurer på hva jeg har gjort som fortjener og sitte alene bestandig om det er hverdag, helg, bursdag, jul og påske. Jeg savner barna og jeg savner alle som en gang var og som godtok meg for meg, jeg har jo venninnen min men jeg kan jo ikke være hos henne hele tiden heller hun har jo sin familie som hun gjerne vil være sammen med.

 

Skal ikke belaste dere for min sorg så jeg sier/ ønsker dere en riktig god og fredelig jul og håper dere har fått alt dere ønsket dere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
      1. Tusen takk for juleklemmen den varmet meg godt.

        Her fra Kongsberg sender jeg deg og dine en kjempe stor juleklem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Takk det skal jeg prøve på Elvis er den størst gleden jeg har, så vi skal gjøre som vi pleier gå turer og se oss rundt. Gleder meg til sporten begynner nå i romjula.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg